LUCEAFĂRUL ROMÂNESC

revistă on-line de literatură şi cultură românească

SCRIITOR IN OCCIDENT – Angela Nache-Mamier(Franta): „Lire a la plage“

« LIRE A LA PLAGE » la Frontignan ,pe 14 august 2008

O seara pozitiva ,fara îndoiala ,pentru toti cei care au participat !

In acest 14 august ,Place Vauban ,lînga Baho Beach a îmbracAt un aer de sarbatoare care s-a prelungit pîna la miezul noptii.Publicul numeros trecea deloc grabit ,hotarît sa petreaca o vacanta linistita ,cu un apogeo spre ora 22 cînd un foc de artificii se lasa asteptat cu înfrigurare.Incepïnd de la ora 17h a demarat animatia literara sustinuta de 15 diversi scriitori .Este prima mea participare ca invitata în orasul meu la aceasta( a treia editie) “Lire à la plage” ,organizata de prietenul meu ,prozatorul Maurice Nougaret si presedinta asociatiei culturale”Quatre saisons”Camille Laurens.Am ocazia sa prezint cartile mele editate aici si mai ales ultimul meu volum de poezie editat în România la editura Kogaïon :”Celebratio-Ma Roumanie mystérieuse”.Multi dintre concetatenii mei descopera surprinsi ca sunt scriitoare,poeta ,gen atît de putin popular ,care sperie…Explicatiile despre Cimitirul vesel de la Sapânta îi lasa cu gura cascata !Uimire ,admiratie ,un pot spune cu precizie… >>>>

Septembrie 5, 2008 - Posted by | noutati

Sorry, the comment form is closed at this time.