LUCEAFĂRUL ROMÂNESC

revistă on-line de literatură şi cultură românească

TRAIANUS: Poeme noi

Traian Vasilcau TRAIANUSÎntemniţat în rugăciune,

Vise-mi comand,preabucuroase,

Ninge cu viaţa mea pe case,

Ninsoarea-i tot ce mai pot spune,

Rănită ,zace-n drum durerea,

Odaie-n trupu-mi îi voi face,

Tăcerea-i graiul care-i place,

Preaplînsul meu i-i mîngîierea.

A ruginit privirea Morţii,

Moare-n curînd şi-mi este teamă

Că fără ea,prin taina bolţii

Te-oi căuta zadarnic,Mamă!

XXX

Sunt angajat de Timp să  fiu Uimire,

Muncesc fără contracte,permanent,

Timpul mă crede că  sunt consecvent

Şi-mi dă salar felii de amintire.

Sunt angajat de Timp să  fiu Tăcere,

Chiar sunt tăcerea pe care-o visez,

Poemele-mi sunt scrise de Durere,

Eu,cu acordul ei,doar le semnez. >>>>

August 2, 2009 - Posted by | noutati

Sorry, the comment form is closed at this time.