LUCEAFĂRUL ROMÂNESC

revistă on-line de literatură şi cultură românească

Forin Contrea: „Portret în gri minor“

Nu l-am văzut de mult pe Marc, să tot fie vreo patru luni de-atunci, nici n-are deosebită importanţă ziua şi locul exact când, destul că arăta cam tras şi gălbejit la faţă, ca unul măcinat de-un rău interior. E drept că respingea energic orice părere a cuiva că el ar fi cumva bolnav. De fapt, părea preocupat; citeam în ochii lui ceva sticlos ce nu-mi plăcea defel, dar n-am băgat de seamă lucrul ăsta decât mult mai târziu când, îmi veneau în minte împrejurări puţin bizare legate de prezenţa sa.

Ningea intens. Prin ceaţa cenuşie, profilul său, cam descărnat, se profila pe ziduri, ca umbra vreunui personaj fugar, care-ţi rămâne apoi mult timp în amintire. Mi se părea atât de adâncit în sine, că  n-am mai vrut să-i tulbur voiajul interior, intersectat probabil, de lungi meandre prin subconştient. Curând trecu după un colţ de stradă şi dispăru-n mulţimea care se grăbea mişcându-se febril. >>>>

Iulie 19, 2010 - Posted by | noutati

Sorry, the comment form is closed at this time.