LUCEAFĂRUL ROMÂNESC

revistă on-line de literatură şi cultură românească

Melania Cuc: „Drumuri“

Cauciucurile fâşâie pe asfalt. Ieşim din aşezarea cu aură medievală bine temperată, şirurile de case ridicate în brâie din piatră smulsă din gingia muntelui din apropiere îşi vor arăta îndată doar acoperişurile de ţiglă roşie. Ne îndepărtăm de Reghin, de oraşul viorilor, dar şi cel mai apropiat conglomerat urban de satul în care m-am născut şi am copilărit.

Din nimic, îmi apar, mi se derulează prin faţa ochilor o mulţime de clişeie patinate de vreme. Amintiri. Sunt încă în rame de lemn cioplit ţărăneşte, pe pereţii casei bunicilor mei din Archiud – colo nişte bucăţi de carton din care ciopoarele de bărbuncari în costume albe, naţionale şi cu tricolorul românesc aşezat în diagonală peste pieptarele din piele de miel, privesc fix în lentila aparatului de fotografiat.Unul desuet. >>>>

Aprilie 21, 2011 - Posted by | noutati

Sorry, the comment form is closed at this time.